Vad tycks ?? :D

Haajj ! :D
Vad tycks om designen ? Thea gjorde den, blev rätt nöjd iallafall. Usch, fett lång skoldag idag, misshaaandel. Men det gick rätt snabbt ändå :) Har precis ätit lite "mellanmål". Två morötter, vanilj yoghurt, en bulle och vindruvor. Höh var ju lite hungrig när jag kom hem. Men jag hade tänkt videoblogga, men det är en jeffla massa jobb med att klippa videon och sen lägga in den på youtube och sen på bloggen. Så vi får väll se :) Jag ska snart sätta på mig gympakläderna och sedan springa 6 varv run dagiset och skolan som ligger aldelles intill. Det  motsvarar alltså 3 km, ska även ta tid :D Haha så önska mig lycka till så lägger jag in ett ilägg till om mina naglar senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0