Sanningens minut för er töntar.

Nu tänkte jag ha en liten "sanningens minut" på bloggen  !
Så ni som inte går på min skola och inte känner mig så bra behöver inte läsa. :)  =
För de som inte känner mig ser (iallafall vad jag tror) som värsta ängeln
som inte vågar något. Som kommer gå och titta ner i marken om någon
säger något om mig som jag råkar höra. Men ICKE ! NO ! NIET !
Skolan jag gick på förr var värsta förortsskolan om man jämnför
med skolan jag går på nu. Man kan säga att min förra skola var som
Linnéskolan är för Berga. Jag har försökt att ändra mitt sätt att vara på jätte
mycket bara för att ""passa in"" på Berga. Men man kan fortfarande se mitt
"kaxiga" ansiktsuttyck när någon jag inte tycker om försöker vara rolig framför andra.
När någon tror att de kan behandla mig hur som helst bara för att jag
inte känner hela skolan och inte är fett populär, kan man också höra
mitt sätt att prata på. Jag använder fortfarande ord som man inte använder på min Berga
när jag blir irriterad eller arg, och kan lätt" råka" putta iväg någon liite för hårt som står ivägen med flit.
MEN om nån är ärlig och snäll så är jag ju det tillbaka också, märker dock direkt om
någon bara lådsas vara snäll för att jag har godis i mitt skåp t.ex.
So here you go boys, Rebecka är faktiskt trixigare än man tror :D
Här får ni min favorit låt 2011 typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0