red eye, big smile :D

HEY !
Åh så dålig jag är på att uppdatera ! Men iallafall,
idag har jag vart med simona & mike tyson. Mike tyson
är då luwam. Vi hittade inte på så mycket, gick en massa !
När jag kom hem tvättade jag golven och damsög.
Fick 100 spenn :D Sen solade jag i 20 min, gissa om jag fick röda
ögon av att glömma ta på min solglasögonen :D
Haha glad vart jag iallafall, min hud hade blivit röd, som efter
ett tad då blir brun :) Sen gick jag med mamma och köpte mat m.m.,
fick även en fiiiniig och skit skön morgonrock, även en fett skön kudde.
AAAHH har alltid önskat mig en sådan. Det är en sån med "frigolitbitar"
innuti, så Fkn skön. Ska äta nu och sen blir det nanna,
godnatt :)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0