länkbyte :D

Hejhej !!
Snart bär det av mot helsingborg, thea och jag har tänkt på ALLT så att vi ska matcha tågen perfekt ! Fett smart egentligen ! Just nu mår jag fett illa, drack lite "omatchande" drycker idag, så mår inte alls bra faktiskt. men vi får väll hoppas att det går över !! Ni får bilder på sakerna jag köpt idag istället, så åker jag till pappa imorgon. Och nu ska jag inte heller glömma att länka Annas blogg som jag lovat i 1 månad typ :D :
Flom.blogg.se - Flom.blogg.se
Und hier ist sie :) Fick ta en random bild från hennes blogg och tycker att bilden passar perfectos till hennes personlighet ! Jaja, ska springa och ta ut pengar nu då, jalla bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0