Hiss 'slash' Diss

Kör på en fin Hiss/Diss nu :D  :






Shorts med nitar eller annat krims krams. AWESOME !
De kan dock vara lite dyra p.g.a nitarna, men då är det väll
bara att klistra på egna ? Lätt. HISS !




Stora glasögon. Fett snyggt !
Kul att det nu för tiden
också finns stora glasögon med
vanligt glas, så att de
som har bra syn också kan
ta del av lyckan :D




Färgglada väskor, awesome det med !
Passar super med stora glasögon också. Jag har ju redan
bestämmt att jag ska köpa min väska
med högtalare så :)







Sönderbitna naglar. Usch ?!
Haha, nu för tiden finns det ju medel som man
kan måla på naglarna, som gör att de
smakar skit. Och så slutar man
bita på naglarna.
Enkelt.



Synlig bh. Da fuk ? Stor diss från min sida.
Tror man verkligen att killarna
attraheras av att veta att du
har på dig en bh idag ?
näe. Så just don't.



FÖR mörkt läppstift. Tjejen på den
här bilden klarar
av det ganska bra ändå.
Men när jag säger
föör mörk läppstift
menar jag som på 3 tjejer jag såg
på stan en gång. De hade
alla senaste mode, spacklade anstikten och vinrött läppstift.
De var MAX 12 år
gamla ! Vem tror de att de är,
fkn wanna be modeller. Modeller de senaste åren har
ju dessutom försökt att gå på en naturligare look.
Så det försöket att se ut som en modell var
ganska misslyckat om du frågar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0