HA så dåligt ;(

Hej ! !
ÅHHH vad jag är dålig på att hålla uppdateringen på topp ! Men jag har varit i entré idag och kollat om min bikini fanns där. Gissa om den fanns ? :( Men jag hittade iallafall en skit snygg "t-shirt" helt i spets ! As fin iallfall, på fredag ska jag till entré igen för att se om de fått in nya bikinis på cubus ! Orkar inte att ALLA var slut !!? Idag började vi skolan 08.00 till 16.00, misshandel som sagt. Jag somnade för övrigt på SO lektionen så det var ju ett + i kanten :D Nu ska jag äta och sen ska jag göra en ny FIN header som jag SKA lägga in, även om den blir ful.  En liten newsuppdate är att jag är klar med min pompom, jag ska bara klippa den fin och sen är den redo för att sy's fast på mig mössa.   Ni får en webbcam bild på min tröja och min pompom för jag orkar inte fota med kamera ! :
Tröja :
Gina tricot
149:-
Tihihi kolla så stor min pompom är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0