göw teja, göw teja !!

HALIII HALÅÅ ! :D
Skolan var som sagt rätt chill idag, fick beröm av läraren (RAALF :D ) på träslöjen, över  min kostiga teknik som funkade :D Hihi jag tar ju helst den lätta och snabba och bästa resultat vägen, och fattar absolut INTE varför man ska hålla på med en massa trams om hur man ska hålla hammaren och vilken "fot position" man ska ha när man slipar. TRAMS rätt ut sagt, min teknik var lättare och snabbare. Punkt slut. Har precis skickat en bild till Thea så att hon ska få göra min header, klarar för fän inte av det ! Nu ska jag bege mig mot mobilia där jag ska träffa luwam, och vi ska promenera ( yes här är vi nyttiga) till hemmakväll och köpa lite smått och gått. Sedan promenera till swedbank och mobba simona på hennes träning. Puss haaj :D


..

fakin love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0