cars 2

Tjena !! :)

Sitter nu med lillebror och tittar "cars 2" på ryska. Fattar väll det mesta :D Kränger även morötter, ska ju som sagt bli orange. :D Haha men en "biefekt" är ju att jag tydligen också kommer växa som fän. Det vill jag INTE. Tycker det är finare/bättre att vara normal eller kort. Nu är jag mellan normal och kort, och jag vill vara kort !! Hur snyggt är det om man ser ett par i stan, och tjejen är 2 meter och killen är 1,60 ?! Läste iallafall på en "fråga doktorn sida" och där stod det att man ska äta minst 5 morötter om dagen i samband med någon form av fett, gräddfil typ. Om det ska märkas alltså. Haha kul om jag blir pissegul :D Sen kommer jag tydligen också få bra syn i mörker, vitare ögonvitor och gula handflator och fötter, kul :D  Igår fyllde även Daniel 5 år, gav han ett krocket spel i present. Glad blev han iallafall :) Nu ska jag övergå till mitt morotätande,
Hadee


Siktar på Björn Ranelid orange.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0