Ajm so sorry :(

Heej !
"long time no see" eller vad man ska säga ?! ;) Haha, nä men jag gjorde inget inlägg igår för att jag var fett rebellisk, och ville inte göra något ! Så jag snackade bara med Thea och gjorde en fin pompom till min mössa. Den ska bli STOR ! Idaag har jag haft fullt upp med att leta recept, jag skulle laga mat idag.. Jag gjorde iallafall sötpotatis med någon sorts filé och sås :D Fett gott blev det iallafall och alla blev nöjda. Nu är klockan ganska mycket för en tjej som brukar gå och lägga sig halv nio i vanliga fall, så jag ska nog dra mig mot sängen. Imorgon blir det SHOPPING med Thea, och jag har även suttit klistrad framför alla affärers hemsidor och kollat igen alla bikinis som finns i världen typ ^^ Haha men ajg hittade iallafall en fett snygg bikini på Cubus, som jag visar en bild på på söndag.  Sen har jag också glömt att länka en tjejs (anna) blogg, så det ska jag göra IMORGON efter skolan ! Annars har jag inte mycket mer att säga, så Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0