YEEES !

Hejhej ! :)
Idag vaknade jag som vanligt, gick i skolan som vanligt, kom hem som vanligt. Kollade om jag hade fått någon post vilket jag inte hade som vanligt. Gick besviket till mitt rum och satte mig vid datan som vanligt. MEN sen kom min mamma hem och berättade att hon hade hämtat ut mitt paket från beautynet !! YAAY :D Så jag är fett glad nu och kommer antagligen titta mig i spegeln de senaste timmarna. Jag vet dock inte om jag ska ha dem i skolan.. jag har nämligen en tjej i min klass som roar sig med att slåss och dra i mitt hår. Haha så jag vet inte riktigt.. Jag väntar på att Thea ska logga in på skype och ringa mig så att hon kan lägga in min header på bloggen, vet inte riktigt hur man gör.. Jeje, Hajdå :D
iiihhh :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0