Lite om va jag ska handla !

Heluu ! :D
Jag ska snart gå och lägga mig, håller på att dö av trötthet. Men först tänkte jag lägga in lite bilder på vad jag hade hoppats på att få med mig hem från Väla (köpcentrum i helsingborg) på fredag :D . OCH bilderna är tagna från google så det blir lite ojämnt  :
bikini, hoppas på att hitta en i *formen "bandeau", alltså en sådan som på bilden. Vet inte riktigt var jag kan hitta en just sån modell men skits.
Tröjan, som jag redan visat en gång, har även en SKIT SNYGG rygg. så det är ett måste.
Och till sist färgglada byxor, ÄLSKAR DEM! Vet inte riktigt vilken färg jag ska välja men Thea få hjälpa mig med det.
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: theiis! <3

Dom lila är fett coola, köp en cool t-shirt till dom så kommer du bli SKIT snygg! :D<3

men du?

vi skulle ju snacka skype idag, men ska vara med Emelie..

Mina föräldrar ska köra oss till fotbollen så jaaaao.

men min träning är från 7 - halv 9, om du är vaken när jag kommer hem så kan vi snacka lite! :D<3

puss, loveu <3

2012-02-28 @ 08:24:34
URL: http://mylifeasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0