Den 24/2 !

Hey !  :D
Den 24/2 (imorgon) ska jag börja blogga här,  ser verkligen fram emot det! Jag ska även skaffa blogglovin där ni också kan följa mig och mina inlägg. Min blogg kommer alltså handla om mig, mina alla olika nageldesigner, serier och filmer jag gillar och följer, musik jag lyssnar på och andra allmänt roligt att läsa om. Hoppas ni gillar bloggen, och jag börjar som sagt IMORGON att blogga här. Själv heter jag Rebecka, är 13 snart 14 år gammal och och bor i skåne. Jag Älskar även att hålla på med naglar. Hope you like it ;) 
Här är jag för ca 1 år sedan. Jag gillar inte bilden med den är antagligen den enda "ego" bilden ni får på mig. Så get use to it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0