Dålig start xD

Heeey !
NU ska jag börja blogga här ! Jag vaknade vid 12 tiden, åt frukost och nu sitter jag här och vätar på Luwam. Vi ska nämligen se på bio, "shoo bre". jag har läst boken och den var helt awesome, så det ska bli kul att se hur filmen blir ! Filmen börjar halv sju, och det är premiär :D Imorgon ska jag nog till källaren, och köpa puder. Jag vill ha sånt nytt som finns på Hm, men jag vet inte om det har kommit dit än. Jaja, och sen ska jag också göra nya naglar, men det blir nog på söndagen jag gör det . Och en liten "newsuppdate", jag har beställt "single clips" i rosa. Fucking awesome. Fett billigt också ! Här har ni hemsidan iallafall så får ni ha det gött  :http://www.beautynet.se/se/art/poze-single-clips-neon-pink-4st.php
Nästan så att man tror att jag är proffs ju xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0