Rebecka leker konditor ? :D

Vakande av att mobilden ringde, kollade
den och jag hade 10 missade samtal.
Hehe snacka om djup powernap. :D
Det var iallafall bara pappa
som skulle lämna lite saker.
Har jag glömt att berätta att Nikita fyller år idag förresten ?
För de som inte vet vem HAN är så
är det min bror, JA MIN BROR !
I ryssland är det ett killnamn, så fuck
er som säger att det är
ett tjejnamn, för det är precis som med Kim, Robin, Michell o.s.v. :)
Orkar inte gå runt i en affär i 50 år och leta efter en shitty present, så jag
tycker det är lättare om jag bara köper
ingridienser till en tårta för
mina egna pengar och gör den själv.
Så får han bli hur glad han vill hihi :)
Här är lite tårtor jag kan tänka mig att prova på :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0