Oh, didn't see you there ^^

Hey !
Sent inlägg JAG VET !
Men jag måste faktiskt plugga :(
Vi har SO prov imorgon, och jag har ca
10 sidor kvar att lära in tror jag :(
Inte så mycket hände igår när Luwam och jag gick ut.
Jag köpte en finfin vattennyckel, och ett
peddosvin raggade på Luwam.
HAHA dog nästan, han gick förbi med
värsta pedosmilet på läpparna och bara : "ciao bella".
HAHAHA. :D Kul, ni får även en sån där sak, som
vi från och med nu kallar "uppdateringshjälp, så ska
jag återförenas med pluggandets helvete :9)
Haha här får ni den :

Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O - V A R D A G

vad vill du ha för jobb? :D

2012-04-12 @ 20:47:07
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0