God morgon ?

Vaknat nyss, klockan är förresten 17.45.
ÅH jag orkar inte :D
Vet inte heller riktigt hur det ska gå att gå
och lägga sig idag. Orkar inte
dygna idag igen.. Tänkte bara säga god
"morgon" och här får ni en presentation
av mig som ja lovat:
Jag heter Rebecka och jag är 13 snart 14 år gammal.
Jag bor i skåne och brukar resa
bort över vintrarna.
På andra lov brukar jag åka till Thea, min bästa kompis.
Min familj består av min pappa,styvmamma, halvlillebror, mamma och storebror.
Förut tränade jag simhopp
som en galning, men slutade då jag var för trött på det.
Jag går på bergaskolan och är inte helt nöjd, för att jag är tvungen
att betala ca 1400 för ett skolbusskort varje termin.
Jag valde att blogga för att jag inte
orkar skriva dagbok, för det är fett töntigt (tycker jag)
och jag får ont i handen när jag skriver mycke.
Det var allt för mig, hejdå :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0