Can't find it :'''(

Hej !
Fyfan vad jag mår dåligt nu !
Vet dock inte vad det beror på :(
Kanske för att mamma, SÅ SMART
som hon är, har målat typ alla dörrar i hela lägenheten vita.
Så nu luktar det ju såklart
färg var man än går.
usch, kanske blivit förgiftad av ångan.... ?
Men mitt lilla "chip" till mobilden
är spårlöst försvunnet, så jag kan tyvärr
inte lägga in bilderna från påskfirandet
förren jag hittat det.
Tänkte liva upp stämmningen med en
"Rebecka hissar och dissar- glass". :
Siiaa glass ! YES, så fkn gott :D Riktigt gräddigt och sött. HISS.
Gb bigpack och Ben & Jerry's. Om vi börjar
med gb bigpack, så är den ju nästan helt smaklös.
I många av gångerna har
jag hittat is innuti, smakar även bara mjölk.
Är tunn och äckligt söt.
Sen tycker jag att Ben & Jerry's är
grymt god, men vägrar att köpa den för de pengarna !
Hur mycket är det i, i en vanlig ?
Typ 150- 500 ml, och den kostar ca 50 kr !
Sen stör jag mig också på folk
som köper den till vardags, har man
inga gränser inom ekonomin eller ?
Det är inte så att jag inte har pengarna
till det, men det är en princip sak !
Fast det spelar väll ingen roll
om mamma och pappa betalar ? -.-
Dissar de glassarna iallafall.

Kommentarer
Postat av: thea! <3

så du stör dig på mig?! :( <3 FU!!!!

2012-04-17 @ 08:04:19
URL: http://theiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0