Bara för att !

Baaara för att hålla bloggen igång
så har jag satt ihop en liten "göra-blogga-lista".
Tyckte det passade bra nu när jag och Thea
knappt hittar på något kul.
hehe här är den iallafall, och jag kommer
skriva varannan dag :
Dag 1. Presentation av mig
Dag 2. fem sanningar
Dag 3. Hur min drömkille skulle se ut/vara
Dag 4. Min bästa vän
Dag 5. Detta hatar jag
Dag 6. Min dröm
Dag 7. Något/någon som får mig att må bra
Dag 8. Min hobby/något jag gör ofta och tycker är kul
Dag 9. två bilder på när jag var liten
Dag 10. Något jag är rädd för



Bild från frukosten :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin design:)

Följ mig på blogglovin tack.

kramisar

2012-04-03 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0