Back bitches :)

Hey ! :D

Äntligen tillbaka, men saknar Thea redan dock :(
Sitter nu och diggar musik, äter
cheese twisters och tar det bara lungt.
Ska göra några naglar, har inte bestämmt vilka än.
Får väll kolla runt lite :) Jag har faktiskt
försökt att spara ut mina naglar lite.
De är ju så mjuka och flisar sig
så det är inte så lätt :(
Här får ni iallafall hur min drömkille ska vara/se ut.
Och jag vet att jag inte kommer få den killen
så länge JAG inte ser ut som en victoria
secret modell och beter mig som en prinsessa.
Haha men sånt är livet, och
det får man ta ;)

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

glad påsk :D

2012-04-08 @ 18:25:40
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0